EUROPEUM HOTEL, Wrocław
COVID-19: Kodeks praktyk Europeum

COVID-19: Kodeks praktyk Europeum

19 maja 2020

Szanowni Goście, drodzy Przyjaciele!

Jesteśmy przeszczęśliwi, mogąc poinformować Państwa, że nasze drzwi są ponownie otwarte! Z niecierpliwością oczekujemy, kiedy znów będziemy mogli spotkać się we Wrocławiu i w Europeum. 

Troszczymy się o Państwa, dlatego przedstawiamy nasz kodeks praktyk, które wprowadziliśmy po to, by z jak największą starannością zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo. Od wielu lat jesteśmy znani z tego, jaką wagę przykładamy do czystości, higieny i zasad bezpieczeństwa. I tym razem, by mieli Państwo pewność, że dobrze przygotowaliśmy się na Państwa powrót, starannie opracowaliśmy dodatkowe procedury, dzięki którym wszyscy zachowamy zdrowie oraz spokój. 

 

Poniżej przeczytacie Państwo o dodatkowych procedurach dbania o czystość i porządek, opracowanych przez nas metodach sprzątania, dezynfekcji oraz zalecanych przez służby sanitarne środkach bezpieczeństwa:

RECEPCJA

  1. Przy ladzie recepcyjnej mogą przebywać wyłącznie Goście meldujący się / wymeldowujący się z hotelu (max 2os.).
  2. Pracownik hotelu zobowiązany jest do sprawdzenia temperatury ciała poprzez bezdotykowy termometr. Temperatura będzie sprawdzana każdorazowo po wejściu do obiektu.  Jeśli temperatura przekracza 38°C należy udać się z pracownikiem hotelu na pierwsze piętro do specjalnie wydzielonego pomieszczenia, w którym po 10 min. zostanie przeprowadzone ponowne mierzenie temperatury. W przypadku, gdy temperatura nie obniży się, zostaną Państwo poproszeni o kontakt ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, która zbierze od Państwa wywiad i przekaże instrukcje dalszych działań.
  3.  Przed podejściem do lady recepcyjnej, każdy Gość zobowiązany jest do zdezynfekowania rąk płynem zapewnionym przez hotel.
  4. Preferowany sposób rozliczenia się za usługi  – karta.
  5. Jeśli chcieliby Państwo otrzymać fakturę, prosimy bardzo o wcześniejsze przesłanie danych firmy drogą elektroniczną na adres: europeum@euroepum.pl lub przekazanie ich podczas zameldowania i odebranie faktury przy wyjeździe, tak by maksymalnie skrócić czas oczekiwania w recepcji.
  6. W recepcji istnieje możliwość zakupu maseczek ochronnych.

RESTAURACJA

  1. Na sali restauracyjnej może przebywać maksymalnie 16-stu Gości.
  2. W razie braku miejsca w restauracji, istnieje możliwość zamówienia śniadania do pokoju – rozliczenie wyłącznie kartą.
  3. Godziny pracy restauracji: 7:00-10:30

POKOJE

  1. Zgodnie z wytycznymi GIS, do odwołania, obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  2. Dodatkowe wyposażenie tj.: igielnik, czyścik, szczotka do ubrań oraz łyżka do butów są wydawane nieodpłatnie na Państwa życzenie w recepcji hotelu.

OBIEKT

  1. W hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby zameldowane.
  2. Wszystkie poręcze i klamki w częściach wspólnych oraz przyciski windy są dezynfekowane co godzinę.
  3. Na każdym piętrze przy windzie znajdują się płyny antyseptyczne.
  4. Istnieje możliwość zarezerwowania sauny i/lub siłowni na wyłączność – pomieszczenia są każdorazowo, dokładnie dezynfekowane.
  5. W częściach wspólnych należy przemieszczać się w maseczkach oraz zachować bezpieczną odległość od innych podróżujących (z wyłączeniem rodzin) do odwołania rządowego nakazu.

Ponadto na bieżąco monitorujemy sytuację sanitarno-epidemiologiczną oraz zalecenia i wytyczne rekomendowane przez służby, realizujące zadania związane ze zdrowiem publicznym. Kodeks będzie przez nas aktualizowany, gdy będzie taka potrzeba. 

Zachęcamy także do obserwowania naszego profilu na Facebooku, gdzie znajdą Państwo zawsze najnowsze informacje na temat funkcjonowania naszego hotelu oraz o ewentualnych zmianach. Do zobaczenia wkrótce!

mobile nav bg
Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

OK, zamknij