HOTEL
Jak daleko od centrum położony jest hotel?
Hotel położony jest w centrum miasta, 300 metrów od Rynku.
O której godzinie muszę się zameldować i wymeldować z hotelu?
Zameldowanie możliwe jest od godziny 14:00, natomiast czas wymeldowania to godzina 11:00.
Jakie są opcje płatności w hotelu?
Goście mogą płacić kartą (akceptujemy większość z nich) lub gotówką (akceptujemy polski złoty i euro, ale przy płatnościach w euro resztę wydajemy w złotówkach)
Będę podróżować z małym dzieckiem. Na jakie udogodnienia ze strony hotelu mogę liczyć?
Zapewniamy łóżeczka, pościel, koce, nocniki, wanienki, nakładki na toaletę, wózek i wiele innych. Przed dokonaniem rezerwacji należy zapytać recepcję o dostępność wyżej wymienionych udogodnień.
Czy w hotelu jest pralnia?
Hotel świadczy usługę prania oraz prasowania, która zlecana jest firmie zewnętrznej.
Czy hotel akceptuje zwierzęta?
Hotel nie akceptuje zwierząt.
Czy w hotelu jest parking? Czy jest płatny dodatkowo?
Hotel posiada parking podziemny i naziemny, który kosztuje 50 PLN za dobę. Nie prowadzimy rezerwacji parkingu.
Jak wjechać na parking?
Aby wjechać na parking, trzeba skręcić w prawo tuż za naszą restauracją hotelowową, a następnie przejechać przez tunel, ponownie skręcić w prawo delikatnie po łuku, który doprowadzi do zjazdu na parking. Wjazd możliwy jest tylko, kiedy zapali się zielone światło. Prosimy zwrócić uwagę na stromość zjazdu na parking. Samochody z niskim zawieszeniem radzimy zaparkować na parkingu zewnętrznym.
Czy w pobliżu hotelu są przystanki autobusowe i tramwajowe?
W pobliżu hotelu znajdują się 3 przystanki tramwajowe oraz jeden przystanek autobusowy, do których można dojść w maksimum 3 minuty.
Czy w hotelu można wypożyczyć rowery?
Tak, oferujemy możliwość darmowego wypożyczenia rowerów.
Mam alergię, czy ten hotel jest dla mnie?
Tak. Hotel jest odpowiedni dla osób o szczególnych potrzebach w zakresie alergii. Nie przyjmowanie zwierząt domowych zapobiega rozprzestrzenianiu się alergenów zwierzęcych. Nasza pościel i materace, a także kosmetyki dostępne w pokojach hotelowych spełniają kryteria antyalergiczne. Nasza kuchnia, na życzenie, może przygotowywać posiłki wolne od określonych składników / alergenów. Proszę zawsze powiadamiać restaurację o swoich preferencjach lub wymaganiach dietetycznych. W miarę możliwości postaramy się spełnić Państwa oczekiwania.
Jak daleko od hotelu znajduje się najbliższy bankomat?
Najbliższy bankomat znajduje się 10 metrów od hotelu i obsługuje większość kart.
Czy mogę wymieniać waluty w hotelu?
Nie ma możliwości wymiany walut. Najbliższe kantor znajduje się 6 minut od hotelu, przy ulicy Świdnickiej.
Zostawiłem coś w swoim pokoju, jak mogę odzyskać swoją własność?
Gość zostanie poinformowany jeśli przedmiot zostanie odnaleziony w celu określenia sposobu zwrotu. Gość zamawia kuriera, któremu przekazujemy przesyłkę.
Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Recepcja czynna jest przez całą dobę, aby zapewnić naszym Gościom możliwość zameldowania, wymeldowania o każdej porze. W przypadku chęci otrzymania faktury, jest to możliwe od 7.00 do 24.00
Czy w hotelu jest przechowalnia bagażu?
Tak. Jest bezpłatna i dostępna 24/7.
Jak mogę dostać się do hotelu z lotniska?
Istnieją dwie możliwości dojazdu do hotelu z lotniska. Pierwsza - taksówką, druga - mogą Państwo przyjechać autobusem numer 106, który zatrzymuje się 500 metrów od naszego hotelu, na przystanku plac Orląt Lwowskich.
Jak mogę dostać się do hotelu z dworca kolejowego?
Istnieją dwie możliwości dojazdu do hotelu z dworca kolejowego. Pierwsza-taksówką, druga- należy wsiąść do tramwaju lub autobusu kierującego się w stronę Rynku lub ulicy Świdnickiej.
Jak mogę dostać się do hotelu z dworca autobusowego?
Istnieją dwie możliwości dojazdu do hotelu z dworca autobusowego. Pierwsza-taksówką, druga- należy wsiąść do tramwaju lub autobusu kierującego się w stronę Rynku lub ulicy Świdnickiej.
Czy można zamówić taksówkę z hotelu?
Oczywiście, istnieje możliwość zamówienia taksówki. Prosimy o wcześniejszym poinformowaniu o takiej prośbie.
Czy w hotelu jest SPA?
Nie, niemniej jednak nasi Goście mogą skorzystać z fińskiej sauny oraz siłowni. Sauna czynna jest codziennie od 8:00 do 22:00, natomiast siłownia od poniedziałku do piątku - od 8:00 do 22:00 a w weekendy od 9:00 do 22:00.
Czy mogę wydrukować bilety lotnicze / kolejowe w hotelu?
Tak. Goście mogą przesłać bilety na recepcję, gdzie zostaną wydrukowane.
Czy w pobliżu hotelu jest apteka?
Tak. Najbliższa apteka znajduje się 270 metrów od hotelu.
REZERWACJE
Czy po opłaceniu rezerwacji hotel będzie wymagał dodatkowych płatności?
Wszelkie dodatkowe opłaty mogą wynikać z korzystania z usług dodatkowych, takich jak pralnia, śniadanie (jeśli nie są wliczone w cenę pokoju), zamówienia w restauracji, parking. Goście mogą uregulować je w trakcie wymeldowania – w takim przypadku dokonujemy pre-autoryzacji na karcie Gościa.
Przybędę do hotelu późnym popołudniem. Jak mogę zabezpieczyć moją rezerwację?
Jako hotel zalecamy pozostawienie danych karty w celu zagwarantowania rezerwacji. Innym rozwiązaniem jest przedpłata na podstawie faktury proforma.
Czy istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania?
Tak, jednak zależy to od dostępności. Opłata za wcześniejsze zameldowanie wynosi 100 zł.
Czy istnieje opcja późnego wymeldowania?
Tak, jednak zależy to od dostępności. Opłata za późne wymeldowanie wynosi 100 zł.
RESTAURACJA
O jakiej porze serwowane są śniadania w restauracji?
Nasze śniadanie serwowane jest od 7 rano do 10.30 w dni powszednie i od 7 rano do 11:00 w weekendy. W celu zamówienia śniadania do pokoju prosimy o kontakt z restauracją pod numerem 4471.
W jakich godzinach serwowane są posiłki w restauracji?
Restauracja hotelowa jest zamknięta do odwołania.
Wyjeżdżamy bardzo wcześnie rano i nie będziemy mogli zjeść śniadania w restauracji. Co hotel może nam zaoferować?
Dla Gości, którzy nie mogą uczestniczyć w naszym śniadaniu, przygotowujemy specjalny pakiet „Śniadanie na wynos”. Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie takiej prośby naszej recepcji.
POKÓJ
Będę podróżować z wartościowymi przedmiotami - czy mogę je bezpiecznie przechowywać w pokoju?
Każdy pokój wyposażony jest w zamykany sejf, do którego Gość sam ustawia kod dostępu. Istnieje również możliwość pozostawienia cennych przedmiotów w sejfie recepcyjnym.
Czy istnieje możliwość otwarcia okien w pokojach?
Nie. Nie ma możliwości otwarcia okien.
Czy istnieje możliwość palenia w pokojach?
W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia (wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych). Złamanie tej zasady skutkuje karą finansową w wysokości 500 zł.
Czy pokoje są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Hotel posiada jeden pokój w pełni przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pokój charakteryzuje się dużą przestrzenią i przestronną łazienką ze specjalnym siedziskiem prysznicowym. Zlew i toaleta są również odpowiednio dostosowane.
Czy w pokoju dostępny jest mini bar?
Nie.W pokoju znajduje się jedynie lodówka typu mini-bar. Jednak nie jest zaopatrzona w produkty do spożywania.
Czy w pokoju jest lodówka?
W pokoju znajduje się lodówka typu mini-bar.
Czy w pokoju jest żelazko?
Apartamenty i pokoje typu superior wyposażone są w żelazko i deskę do prasowania. Do pozostałych pokoi żelazko i deska dostarczane są na życzenie.
Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Każdy pokój ma połączenie z Internetem poprzez Wi-Fi.